مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 16:552023-09-30اقتصادي

فارس من| چرا بانک ها با پول ما به خودشان وام می دهند!


«به چه حقی بانک ها با پول مردم به کارمندانشان تسهیلات و وام می دهند و از اعطای همین تسهیلات و وام به مردم سر باز می زنند؟بانک ها باید برای رفاه مردم کار کنند، - خبرگزاری فارس؛ فارس من: اخیراً جمعی از مخاطبان فارس، مطالبه ای را کرده اند: بانک ها از بنگاهداری دور باشند .

به عقیده ایشان، ورود بانک ها به بازار مسکن به عنوان یکی از مصادیق بنگاه داری، از عوامل بسیار اثرگذار بر گرانی مسکن است.

جعفر بیگ لو سردبیر پویش مدعی شد: بانک ها می توانند برای حفظ سرمایه خود، مسکن و سکه احتکار کنند و چون گردنشان کلفت است کسی نمی تواند با ایشان برخورد کند.

همانطور که با سلطان سکه برخورد کردند و او را به سزای اعمالش رساندند، باید با محتکران مسکن یا بهتر است بگویم سلاطین مسکن نیز برخورد کنند! بیگ لو افزود: چرا احتکار در بحث مسکن جرم انگاری نمی شود؟ یا اگر می شود، چرا برخورد نمی شود؟ او ادامه داد: به چه حقی بانک ها با پول مردم به کارمندانشان تسهیلات و وام می دهند و از اعطای همین تسهیلات و وام به مردم سر باز می زنند؟ حامیان این پویش معتقدند: بانک ها باید برای رفاه مردم کار کنند، نه اینکه برای خودشان سرمایه گذاری کنند.

یکی از حامیان، به فرآیندهای پیچیده بانک ها برای اعطای وام اشاره کرد و گفت: بانک ها باید طوری باشند که کار مردم را راه بیاندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| چرا بانک ها با پول ما به خودشان وام می دهند!

فارس من| چرا بانک ها با پول ما به خودشان وام می دهند!